Начини на доставка

1. Доставка с Еконт Експрес

Вашата поръчка се изпраща от офис на Еконт или друга куриерска фирма, като имате два варианта за получаване.

Доставката се извършва в делничен ден от 10:00 до 19:00ч.

Стойността на доставката за поръчки в  и извън София се определя по тарифен калкулатор на фирмата Еконт, като цените за доставката зависят от теглото на поръчката.

Важно!:  За доставки в събота или точно определен час се заплаща допълнителна такса към Еконт.

2. Взимане на поръчката от фирмените магазини на Светлю Шишков С ООД.

При оформянето на поръчката, имате възможност да изберете да вземете вашите покупки от нашите магазини:

Офис/ магазин:
телефони: 02/ 944 65 86; fax: 02/ 944 28 06; mob.: 0898 668 666;
ел. адрес: sv_shishkov@abv.bg
адрес: бул. Дондуков 135 (преди моста Чавдар);
google map: бул. Дондуков 135 (преди моста Чавдар);

 


Съгласно чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или e-mail, като при възможност ще Ви бъдат предложени аналогични продукти с подобно качество и цена. При промяна на цената (увеличена/намалена) Вие ще бъдете уведомени, чрез телефонен разговор и Вашата заявка ще бъде изпълнена само в случай, че Вие сте съгласни с новите условия.  

Защита на личните данни

Електронен магазин shishkov.bg Ви  гарантира, че предоставената от Вас информация (адрес, име, телефон) се използва само за целите на доставка на вашите заявки и остава напълно поверителна. Информацията НЯМА И НЕ СЕ предоставя на трети лица. Запознайте се с Политиката за Поверителност."


Рекламации и връщане на стоката

Може да направите рекламация на всяка закупена от нас стока при основателна причина.  Моля за тази цел да се свържете с нас, за да може да уговорим начин на нова доставка или замяна. Разходите по връщане на продукта при установен дефект са за наша сметка.

В срок от 7 работни дни от дата на получаване на стоката Вие може да я върнете или подмените. За тази цел стоката не трябва да е с повредена или отваряна опаковка и трябва да е във вида, който е получена. Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която е избрал.